23 Mayıs 2013 Perşembe

KORE'den DEDİKODU VAR DEDİLER GELDİK

"kızzz aytennn... duydun mu duydun mu???"
"neyi ayolll.."
"meraklı melahatın ilk haberini"
"ay yok çocukların okuluydu kocanın dırdırıydı derken okumadım makbule.. anlat anlat.."
"kız bu meraklı var ya Koreye el atmış deyiler.."
"ayy Türkiye sınırları az geldi karıya Koreyi'de mi birbirine katacak çemçük ağızlı"
"sorma kız sorma.. tamirci hayrettinin karısı pembe donlu necla var ya o dedi kız.."
"seninde uçan kuştan haberin var kız makbule.."
"ayıb ettin bu Meraklı Melahat kıçı boklu bebeyken buralar bizden soruluyodu..."
"eee neymiş haber anlat hele.."

"kız hani senin çok sevdiğin bi herif vardı hatırlıyon mu? çipil çipil gözleri vardı.. az boydan kısaydı ama iyi rol yapıyodu kerata.. kötü rolleri bile sevimliliğiyle kotarıyodu hani..."
"ayyy kız çatlatmada de hele kimmiş o çipil yarim?"
"kız hani şu 49 Days dizisinde bizi sinir krizine sokup sokup çıkaran Brillant Legacy dizisinde de hünkür hünkür ağlatan herif var ya.. amann be adı aklıma gelmiyo dilimin ucunda da sen deyiver işte adını..."
"hııııı Bae Soo Bin mi?"
"he yaa he o işte..."
"ayy de hele nolmuş benim çipil yarime?"
"kız senin adamı eller kapmış.. evleniyomuş..."
"ayy neeeeeeeeeee???"
"ya yaaaa.. hemide 6 ay içerisinde karar verivermişler.."
"ayy dur yavaş yavaş baştan anlat kalbime inecek.. evlenen evlenene ayol bu Korede de.."
"ee yaz ayı geldi düğün mevsimi tabi.. neyse annem bu Bae Soo Bin artık yaşım kemalle aynı ana baba beni everin diye ortalıklarda geziniyomuş..bunun yine böle evlenme krizinin tuttuğu bigün yakın arkadaşları bunu böle baldan tatlı güzelmi güzel peri gibi bi hatunla tanıştırmışlar.. bizimki önceleri böle görücü usulüne burun kıvırsada hatunu görünce dili damağı kurumuş.."
"piiii görüyomusun beni göremeden gitti dalyan gibi adam.."
"dur kız dur devamı var.. bizimki bu peri kızına ilk görüşte aşık olmasın mı kalbi küt küt atmasınmı..bizim oğlan hemen oracıkta 'senden bebeğim olsun istiyorum gözleri aynı senin gibi baksın..." diye bağlamış olayı Berdan Mardini'ye..tabi Koreli kızların ağzının suyu akar bele rumantik erkeklere kız önce bi utanmış sıkılmış gerilmiş kızarmış ama kabul edivermiş..."
"ayy kız dediğin az kendini naza çeker ne o öle hemencik atlamalar.."
"sana teklif etse sanki atlamayacan..kız yüksek lisans öğrencisiymiş.. kendisinden 8 yaş küçükmüş.."
"adam 37 yaşındaysaaaaa.... hımmm.. anammmm kız 29 yaşında.. evde kalıyomuş nerdeyse adam almasa.."
"ondan atlamıştır o teklife hemencik...aileler tanışmış görüşmüş Ekimde de düğün varmış deyiler..."
"kız bunlar hamile kalmadan evlenmiyolar hamile olmasın sakın kız.. bu kadar kısa sürede tanışıp evlenme kararı ne bileyim.."
"aman arkasından konuşmak gibi olmasın ama Bae Soo Bin için artık evlenmezse çocuğu olmayacak diyolarmış".
"ayyy yokkkk dedikodudur o hayatta inanmam.. taşş gibi adam.. hem olmasa LeeByung Hun'un olmaz... yok yok yalan haberdir o.."
"ayy ben Melahatın yalancısıyım.. neyse bacım benim günüm var bugün hadi ben kaçtım..."
"sende günden güne koşuyosun valla.. hadi bakalım topla gel yeni havadisleri..."

haber kaynağı: Soompi
kurgu: Meraklı Melahat
ben sadece duyduklarımı söylüyorum

2 yorum:

  1. bu haberi böle almayaydım eyiydi.. gülsem mi ağlasam mı bilemedim şimdi.. demek 37miş haa demek evleniyomuş haa demek 6 ayda karar vermişler haa.. dedikodudur dedim ama değilmiş şirketi onaylamış.. bir yıldız daha kayıp gitti acuşi cennetinden desene.. neyse acuşileri koruma derneği başkanı olarak bundan sonra evliliklere karşı daha sıkı önlemler alacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim evlenmesini 4 gözle beklediğim acuşileri evlendirdikten sonra alsan o önlemleri olmazmı sayın başkan :D malum yaşı artık nirvanaya ermiş olanlar mevcut yazık günah fosilleşmeden evlensinler bari..

      Sil